zaterdag 15 juni 2013

Blog. (layout and more information)

Hee,

Hier even een snelle post. 
Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn layout veranderd. Ik weet niet, maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Hebben jullie misschien tips? Moet ik misschien overstappen op WordPress? Ik weet het niet. Ik wil namelijk wel een blog waarbij ik me fijn voel, layout enzovoort. Dit is het net niet helemaal. Ik ga nog wat aanpassingen doen en dan hoop ik dat het goed komt. 

En dan nog een vraag aan jullie!!!

Zijn er dingen die jullie vaker/standaard willen zien?
Bijvoorbeeld op dinsdag; Song of the day? Of op donderdag een 'tag' dag. Dus iedereen donderdag een tag.
Ik hoop dat jullie wat in de comments achter willen laten. Daar zouden jullie me wel mee helpen. 

Dit was een kort bericht. Er verschijnt zo nog een bericht, met mij social media's. Morgen komt er een video (shoplog) online! Houd mijn YouTube in de gaten morgen! ---> BeautyBlossoms07

Ohja! Voordat ik vragen krijg! Ik heet op YouTube BeautyBlossoms07, want x-BeautyAddict kon niet meer. Vandaar. Ik ga wel proberen om mijn blog ook BeautyBlossoms07 te noemen. En ja, ik heb '07' van MacBarbie07. Haha!

See you next time,
Isa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten