maandag 17 juni 2013

Tag Week - Nailpolish and me.

Hee,

Dit is de eerste tag! Ik hou van nagellak. Daarom deze tag! Deze tag is al wat ouder, maar toch leuk om te doen.
Laten we beginnen!


1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
101 om precies te zijn.

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Tja.. van Essence. Het is gewoon lekker goedkoop en het is best goede nagellak!

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Roze en wit. Ja, je denkt nu 'wit'? Ja, wit ja. Ik heb van wel 20 verschillende merken een witte nagellak. Dat komt omdat ik die heel vaak gebruik. Ook voor 'art' op me nagels.

4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Euhm... Even denken!   **1 uur later**. Nee eigenlijk niet. Ik heb alle kleuren wel..!

5. Welke nagellak draag je het meest?
Wit en roze! Dat past gewoon overal bij!


6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Een rode nagellak. Die is helemaal verrot. Maar deze nagellak is van OPI. Dus vind ik het zo zonde! ^^

7. Gebruik je een basecoat?
Ja. Altijd. Eerst een basecoat, dan een nagel verharder, dan de kleur die ik wil en dan een topcoat.

8. Gebruik je een topcoat?
Zoals ik hier boven eigenlijk al zei; Jep.

9. Stempelen of uit de losse hand?
Uit de losse hand. Stempelen vind ik echt verschrikkelijk. Haha!

10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?
Een crème finish. Dat past beter bij de dingen die ik draag enzovoort..

11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Ja! Ik draag altijd nagellak. Ik lak mijn nagels 2 tot 3 keer per week. Ik weet het! Het is niet zo heel goed voor me nagels, maar toch.

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
3. ;$$


- Dit was de tag! Je mag m overnemen! Laat het dan wel even in de comments achter, ik vind het leuk om die van jullie te lezen.

See you next time,
Isa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten