zondag 16 juni 2013

Tag - welke van de 2?

Hee,

Dit is een tag waarbij er 2 'dingen' zijn, en dan moet ik er een van kiezen. Welke ik liever wil/heb.
Je mag deze tag gewoon overnemen! Alleen laat dan in de comments je blog achter, dan meen ik een kijkje! Ik vind het leuk om dit soort tags te lezen!

Laten we beginnen!

Kleding:
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest


Make-up
Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes


Haar
Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast


Zomaar
Regen of zonneschijn
Zomer of winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten


Dit was de tag! Jullie mogen deze tag gewoon overnemen! Laat in de comments achter als je hem hebt overgenomen! Ik vind het leuk om te zien wat jullie kiezen!

See you next time,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten