zondag 16 juni 2013

Waarom?

Hee,

Ik wil jullie graag vertellen waarom ik ben gaan bloggen. 

Het begon allemaal met dat ik heel onzeker werd, meiden van 13/14/15 herkennen dat denk ik wel. Ik dacht altijd van ; bah, ik ben lelijk en niemand wil bevriend met me zijn. In deze tijd zat ik veel op YouTube en blogs. Ik zag hoe geweldig ik het vond om te schrijven en filmpjes maken en editten, geweldig! Ik dacht, he als ik nou ook eens een blog start. Dan kan ik me daar op stortten en niet op de mensen die mij onzeker maken! Ik heb al wel 10 blogs gehad. Maar dat maakt even niet uit. Ik schreef over de dingen die mij dwars zitten. Maar  het voelde niet goed, dat ik een soort van publiceerde over mijn gevoelens. Dus stopte ik en kropte al mijn gevoelens op. Een tijdje haalde ik ook best wat onvoldoendes, terwijl het altijd gewoon goed gaat! (Nu sta ik er weer beter voor oh, haha). Ik wilde er met niemand over praten, en veel vrienden had ik ook weer niet. Toen heb ik de moed bij elkaar geraapt en mezelf er proberen door heen te slepen. Dat is gelukt. Ik heb nu mijn vrienden terug en ga straks over naar havo 2 , waar ik onwijs blij mee ben! :). 
Ik ben blij dat ik mijn blog begonnen ben, en ik hoop dat jullie van mijn blog genieten, om het zo te zeggen! Ik wil trouwens niet zielig doen, maar ik wilde het kwijt. Gewoon, dat jullie dit weten. En het doet me goed, dat ik iedere dag weer kijkers/lezers heb. 

Nou, dit was mijn verhaal. 
Bedankt voor het lezen en je kan altijd iets in de comments achter laten, als iets onduidelijk is. 

- Isa -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten